פתח תקווה, ישראל

תיאור

תיאור התפקיד:
  • ניהול יומנים של המנכ"לים, תיאום פגישות והתנהלות אדמיניסטרטיבית שוטפת
  • טיפול אישי בענייני המנכ"לים, כולל תיאום נסיעות לחו"ל (טיסות, מלונות, פגישות, ארוחות)
  • קבלת אורחים וניהול האירוח במשרדים
  • אחריות על תחזוקת המשרד – הזמנת ציוד, קפה וחלב, תיאום תיקונים מול אנשי מקצוע, טיפול בחדרי ישיבות ועוד

דרישות

  • ניסיון קודם כמזכיר/ת מנכ"ל או מזכיר/ה בכיר/ה – חובה
  • ייצוגיות, יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ
  • שליטה בשפה האנגלית – חובה
  • שליטה טובה ב-Excel – חובה
היקף משרה:ימים א’-ה’, שעות 08:00-17:00 או 09:00-18:00 (גמישות קלה בשעות במידת הצורך)

בונוסים

הטבות

אחריות