תיאור
במסגרת התפקיד:
אחריות על בניית אסטרטגיה למועדון הלקוחות בהתאם לחזון ואסטרטגית הקבוצה.
תכנון וביצוע אסטרטגיית מבצעים וקרוסים בין מותגי הקבוצה השונים.
בניית תוכניות עבודה שנתיות לכל מותג בנפרד, בהתבסס על הגאנט השנתי שלו.
קביעת יעדים ומדדים לפעילות מועדון הלקוחות, מעקב אחר ביצועים והישגים.
עבודה עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות של מועדון הלקוחות, כולל מרקטינג אוטומיישן.
בניית תוכניות שנתיות מקיפות הכוללות מסעות לקוח, סגמנטציה ותכנון אסטרטגי.
הפקת דוחות וניתוח קמפיינים שיווקיים באופן שוטף.
הבנת עולם הקמעונאות, תוך שילוב בין חנויות פיזיות ואונליין.
יכולת אנליטית גבוהה לניתוח ביצועים, רווחיות ונתונים שיווקיים.
ייזום והובלת שיפורים טכנולוגיים במערך התכנון והשיווק.
המשרה פונה לשני המינים כאחד.
דרישות
לפחות 3 שנות ניסיון בתחום מועדוני הלקוחות או שיווק.
יכולת ראייה אסטרטגית ומערכתית, כולל הבנה עמוקה של דוחות ביצועים ומכר.
ניסיון בהקמת קמפיינים שיווקיים במערכות מרקטינג אוטומיישן.
ניסיון בניתוחים שיווקיים, יצירת דוחות ובניית פאנלים צרכניים.
הבנה מעמיקה בתחום מסעות לקוח, ניתוח ביצועים ואופטימיזציה.
יכולת תכנון ובנייה של גאנטים שנתיים.
יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ושיתוף פעולה עם ממשקים רבים.
יתרון משמעותי לניסיון בעבודה בחברה קמעונאית.
כישורים נדרשים:
יכולות אנליטיות גבוהות ויכולת ניתוח נתונים בצורה מעמיקה.
חשיבה יצירתית ויכולת הטמעת שיפורים טכנולוגיים במערך השיווק והתכנון.
גמישות מחשבתית והתמודדות עם משימות רבות במקביל.